torstai 20. heinäkuuta 2017

What i've been up to

Noniin, pikainen catch up mun kesästä tähän asti...

P717026130

Kouluun en päässyt, mutta se on ihan OK. Hieman ennen pääsykokeita tajusin, että ehkä mä en vielä ole tarpeeksi valmis palaamaan koulun penkille. Haluan nyt keskittyä vielä tämän syksyn töihin ja yrittää uudestaan tammikuussa alkaviin opintoihin! Ja töitä tässä onkin tehty.

Kesäkuu oli aika huippu! Kävin vähän reissaamassa Tukholmassa ja Amsterdamissa, joista jälkimmäinen vei mun sydämen mennessään  Siis miten johonkin kaupunkiin voikaan ihastua niin kovasti? Mitään reissupostausta ei valitettavasti ole tulossa, koska lähdin matkaan isän ja veljen kanssa, joten halusin tästä reissusta ottaa kaiken irti ilman kameraa. Juhannus tuli vietettyä taas mökillä ja nukuin ekaa kertaa ikinä teltassa! Kesäkuussa sain myös vähän lisää mustetta iholle, ensimmäiset rakennekynnet ja punkin. Punkin sain niinkin eksoottisesta paikasta kun Espoosta ja tämä p***iainen sitten tartutti muhun myös borrelioosin... Mutta ei hätää, koska se huomattiin ajoissa ja sain antibioottikuurin, niin sen pitäisi hävitä kokonaan. Aika hullua ajatella, että mulla on oikeesti niinkin kamala tauti kuin borrelioosi!

P717027430
P717029930

Heinäkuu tähän mennessä on sujunut oikein kivasti! Heti ensimmäisellä viikolla lähdettiin Roomaan parisuhdelomalle ja matkasta jäi käteen hieman ristiriitaiset fiilikset. Koska on heinäkuu, niin lämpötila oli koko reissun reilusti yli kolmessakympissä, joka oli meille suomalaisille hieman liikaa. Ihmisiä oli myös aika reippaasti enkä jotenkin tajunnut, että Rooma on oikeesti aika karu kaupunki. Meillä kävi vielä niinkin huono tuuri, että lähes kaikki meidän ruokapaikoista oli aika kamalia... Mutta sanotaanko näin, että jos mä Roomaan menen uudestaan, niin ajoitan reissuni joko keväälle, tai syksylle. Kesällä en suosittelisi Roomaa reissukohteeksi!
Heinäkuussa tuli taas yksi vuosi täyteen meikäläisen mittarissa ja luku näyttää tällä hetkellä kahtakymmentäyhtä. Tämä ikä ei herätä oikeestaan mitään tunteita, ehkä sitten seuraava iso luku olis se kakskytviis... Synttärilahjat oli oikein mieluisat ja voisinkin niitä esitellä tänne blogin puolelle! Sen verran voin paljastaa, että yksi niistä on yks aika ihana objektiivi, johon oon ihan rakastunut 

P717029630

Nyt on aikalailla mun kesälomat lomailtu ja työtkin tästä normalisoituvat. Ensviikko on aika rankka viikko, koska mulla on pelkästään aamuvuoroja, mutta ainakin pääsen sitten ajoissa kotiin! Sain muuten vihdoin aikaseksi varattua kirppispöydän! Mä oon nyt varmaan vuoden puhunut, että pitäisi päästä myymään turhaa kamaa pois ja nyt sitten ens viikon sunnuntaina meen kaverin kanssa Brunon kirppikselle. Tässä on siis luvassa lähipäiville vähän vaatteiden karsimista enkä odota tätä operaatiota kauheen innolla, heh... Ihanaa päästä turhista vaatteista pois, koska nyt ne vaan lojuu kaapin pohjalla käyttämättöminä. Tulkaa ihmeessä shoppailemaan jos kiinnostaa naisten xs-m vaatteet. Ehkä muutamat kengätkin raahaan sinne koossa 38-39.

Tänään mulla onkin vapaapäivä eikä mitään kauheen ihmeellistä ole suunnitelmassa. Voisi toi aurinko taas näyttäytyä! Ihanaa kesää teille tyypit 


P717028430

2 kommenttia:

  1. Mukava lukea sun kuulumisia! :) Ja hurjan kauniita kuvia susta! <3 Mä itsekkin haluaisin joskus Amsterdamiin :) Rooma ei kyllä munkaa mikään suosikkikohde ollut.. Ihan liikaa ihmisiä joulukuussakin ja jotenkin ei vaan ollut mun juttuni kuten moni muu kaupunki. Olihan siellä historiallisesti upeita paikkoja ja meille taas kävi hyvä tuuri ruuan suhteen :) Mukavaa kesää myös sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa lukea tälläisiä kommentteja <3 Amsterdamia suosittelen ihan koko sydämestäni!! Jo pelkkä pitkä viikonloppu siellä oli ihana, mutta jätti kyllä mielen nälkäiseksi ja tiiän sata varmasti palaavani sinne uudestaan! No hyvä, että teille sattui mieluisat ruokapaikat, meillä oli selkeesti vaan huono tuuri... Kiitos vielä ja ihanaa kesää :)

      Poista

Kiitän ystävällisistä kommenteista ja rakentavasta palautteesta! ♡
Ethän kuitenkaan julkaise mitään loukkaavaa.